Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

17 853 70 69, +48 511 638 822

"Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia, bo podróże to jedyna rzecz na którą wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi..."


WAGABUNDA jest przedstawicielem wielu wiodących na rynku touroperatorów. Posiadamy bardzo bogatą ofertę imprez turystycznych, zróżnicowaną tak, aby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom Klientów w różnym wieku. 

Prowadzimy sprzedaż wczasów, wycieczek objazdowych, obozów i kolonii letnich i zimowych, sanatoria, pielgrzymki, rejsy wycieczkowe, city break

Z całą pewnością dobierzemy ofertę nawet dla najbardziej wymagających Klientów. 

1. Krok po kroku na lotnisku

Szanowni Państwo, 

Stanowisko BIUR PODRÓŻY (TOUROPERATORÓW) otwierane jest na 120 minut przed planowanymi odlotami samolotów. 

  1. ODBIÓR DOKUMENTÓW PODRÓŻY - bilety lotnicze i vouchery odbieracie Państwo na lotnisku BP (hala odlotów). Należy posiadać aktualną umowę/zgłoszenie z numerem rezerwacji otrzymane w Biurze Podróży WAGABUNDA.
  2. ODPRAWA BAGAŻOWA - nr stanowiska odprawy bagażowej podany zostanie Państwu przy odbiorze dokumentów podróży - oddaje się bagaż główny i otrzymuje kartę pokładową z wyznaczonym miejscem w samolocie.
    Pamiętać trzeba, aby usunąć z bagażu podręcznego przedmioty zabronione do przewozu,w szczególności ostre narzędzia oraz płyny w opakowaniach większych niż 100 ml. Przedmioty te umieść w bagażu rejestrowanym (tym, który poleci w luku).Swoje bagaże oznacza się przywieszkami z imieniem, nazwiskiem, adresem i telefonem. Do odprawy niezbędne będą bilet lotniczy lub wydruk z potwierdzeniem rezerwacji (w przypadku linii lotniczych niewymagających tradycyjnego biletu papierowego) oraz paszport lub dowód osobisty (w przypadku obywateli krajów Unii Europejskiej podróżujących w obrębie wspólnoty).
  3. ODPRAWA PASZPORTOWA - po jej dokonaniu znajdziecie się Państwo w strefie wolnocłowej, gdzie można dokonywać zakupów. 
  4. ODPRAWA W BRAMKACH - na karcie pokładowej znajduje się numer poczekalni (gate), z której Państwo będziecie wchodzić do samolotu (ok. 30 min. przed odlotem).
    Dobrze jest upewnić, się czy na ekranie widnieje właściwa nazwa lotniska docelowego. tuż przed odlotem obsługa lotniska wskaże sposób wejścia na pokład samolotu (przejazd autokarem lub "rękaw"). 
  5. Po wylądowaniu na lotnisku docelowym i odebraniu bagaży oczekiwał będzie tam na Państwa przedstawiciel (rezydent) biura,wskaże on właściwy autokar, który zawiezie Państwa do hotelu. 
  6. W hotelowym hallu będzie również tablica informacyjna oraz książka z informacjami biura, gdzie będzie można na bieżąco sprawdzać aktualne informacje (także aktualną godzinę wylotu powrotnego). 

2. Informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej

3. Kursy walut

4. Czas na swiecie

5. Przewodnik dla podróżnych

6. Pogoda

wstecz
Newsletter
Facebook